1Drogi Odwiedzający, Szanowny Kliencie, sprawdź w jaki sposób ELSKA Sp. z o.o., czyli administrator Twoich danych osobowych, zbiera je i przetwarza. Pamiętaj o prawach jakie Tobie przysługują.

Dlaczego wysyłamy tę wiadomość?

Dnia 25 maja 2018 weszło w życie RODO czyli Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych. Jest to rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych. Nakłada ono na nas obowiązek jasnego i zrozumiałego poinformowania Państwa o naszej polityce zbierania i przetwarzania danych osobowych.

Nie musisz akceptować żadnych zgód czy też zmian, wystarczy, że zapoznasz się z informacjami poniżej.



JAK CHRONIMY I PRZETWARZAMY TWOJE DANE?

Zapewniamy, że traktujemy dane osobowe ze szczególną starannością i przykładamy dużą wagę do ochrony Twojej prywatności.
  • Twoje dane osobowe gromadzimy i przetwarzamy jako Administrator Sklepu (Elska Sp. z o.o.) będący jednocześnie Administratorem zbioru danych osobowych.
  • Kontakt w sprawie danych osobowych: ELSKA Sp. z o.o., ul. Młyńska 3A, 83-010 Straszyn; adres do korespondencji e-mail sklep@elska.pl.
  • Podając dobrowolnie swoje dane masz prawo dostępu do ich treści, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do zgody akceptacji w dowolnym momencie, z zastrzeżeniem, że odmowa podania danych lub ograniczenie ich przetwarzania może uniemożliwić udział w Promocji lub wydanie nagród.
  • Twoje dane osobowe gromadzone i przetwarzane są wyłącznie w zakresie i celu niezbędnym do przeprowadzenia Promocji i nie będą przetwarzane w innych celach, nie będziemy również ich używać do profilowania.
  • Dane osobowe przechowujemy wyłącznie na terenie EOG.
  • Twoje Dane osobowe zostaną usunięte niezwłocznie po upływie pełnych sześciu miesięcy od chwili zakończenia Promocji lub po wygaśnięciu obowiązku ich przechowywania określonego przez organy państwowe.
  • Twoje dane osobowe gromadzone i przetwarzane są zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r) oraz ustawą z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U.2017. poz. 1219 t.j.).
  • Pamiętaj, że masz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych.
Przejdź do serwisu

W ciągu 14 dni od daty odbioru przesyłki istnieje możliwość odstąpienia od umowy i zwrotu towaru bez podania przyczyny.

Co trzeba zrobić?
Najprościej odesłać towar wraz z dołączonym wypełnionym przez Ciebie formularzem zwrotu (do pobrania TUTAJ).
Możesz również podesłać wypełniony formularz mailem, lub poinformować nas mailem o chęci odstąpienia od umowy w terminie 14 dni, a następnie odesłać do nas towar.

Adres wysyłki do zwrotów:
sklep ELSKA
Galeria Bałtycka
Aleja Grunwaldzka 141
80-264 Gdańsk
tel. 883 422 382

Po otrzymaniu przesyłki, rozpatrzymy zwrot i po jego przyjęciu, zwrócimy koszt towaru oraz koszt ich dostawy (wg. najtańszej dostępnej opcji).
Koniecznie zwróć uwagę na adres zwrotu, podanie właściwego adresu przyspieszy procedurę zwrotu.
Zwrotu dokonamy na podane przez Ciebie konto bankowe. Zwracamy koszt towarów oraz koszt ich dostawy. Zwracający ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru (czyli koszt odesłania zwracanych produktów do nas).

Uwaga! W przypadku zwrotu kosmetyków, ich opakowania muszą być nienaruszone a sam produkt nie może być używany - zgodnie z ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.).

Reklamacje

Jeżeli otrzymany towar nie spełnia Gwarancji, został uszkodzony w transporcie lub z jakiegokolwiek innego powodu chcą go Państwo reklamować prosimy o kontakt jak najszybciej po otrzymaniu przesyłki.