W ciągu 14 dni od daty odbioru przesyłki istnieje możliwość odstąpienia od umowy i zwrotu towaru bez podania przyczyny.

Co trzeba zrobić?
Najprościej odesłać towar wraz z dołączonym wypełnionym przez Ciebie formularzem zwrotu (do pobrania TUTAJ).
Możesz również podesłać wypełniony formularz mailem, lub poinformować nas mailem o chęci odstąpienia od umowy w terminie 14 dni, a następnie odesłać do nas towar.

Adres wysyłki do zwrotów:
sklep ELSKA
Galeria Bałtycka
Aleja Grunwaldzka 141
80-264 Gdańsk
tel. 883 422 382

Po otrzymaniu przesyłki, rozpatrzymy zwrot i po jego przyjęciu, zwrócimy koszt towaru oraz koszt ich dostawy (wg. najtańszej dostępnej opcji).
Koniecznie zwróć uwagę na adres zwrotu, podanie właściwego adresu przyspieszy procedurę zwrotu.
Zwrotu dokonamy na podane przez Ciebie konto bankowe. Zwracamy koszt towarów oraz koszt ich dostawy. Zwracający ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru (czyli koszt odesłania zwracanych produktów do nas).

Uwaga! W przypadku zwrotu kosmetyków, ich opakowania muszą być nienaruszone a sam produkt nie może być używany - zgodnie z ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.).

Reklamacje

Jeżeli otrzymany towar nie spełnia Gwarancji, został uszkodzony w transporcie lub z jakiegokolwiek innego powodu chcą go Państwo reklamować prosimy o kontakt jak najszybciej po otrzymaniu przesyłki.