1Drogi Odwiedzający, Szanowny Kliencie, sprawdź w jaki sposób ELSKA Sp. z o.o., czyli administrator Twoich danych osobowych, zbiera je i przetwarza. Pamiętaj o prawach jakie Tobie przysługują.

Dlaczego wysyłamy tę wiadomość?

Dnia 25 maja 2018 weszło w życie RODO czyli Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych. Jest to rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych. Nakłada ono na nas obowiązek jasnego i zrozumiałego poinformowania Państwa o naszej polityce zbierania i przetwarzania danych osobowych.

Nie musisz akceptować żadnych zgód czy też zmian, wystarczy, że zapoznasz się z informacjami poniżej.



JAK CHRONIMY I PRZETWARZAMY TWOJE DANE?

Zapewniamy, że traktujemy dane osobowe ze szczególną starannością i przykładamy dużą wagę do ochrony Twojej prywatności.
  • Twoje dane osobowe gromadzimy i przetwarzamy jako Administrator Sklepu (Elska Sp. z o.o.) będący jednocześnie Administratorem zbioru danych osobowych.
  • Kontakt w sprawie danych osobowych: ELSKA Sp. z o.o., ul. Młyńska 3A, 83-010 Straszyn; adres do korespondencji e-mail sklep@elska.pl.
  • Podając dobrowolnie swoje dane masz prawo dostępu do ich treści, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do zgody akceptacji w dowolnym momencie, z zastrzeżeniem, że odmowa podania danych lub ograniczenie ich przetwarzania może uniemożliwić udział w Promocji lub wydanie nagród.
  • Twoje dane osobowe gromadzone i przetwarzane są wyłącznie w zakresie i celu niezbędnym do przeprowadzenia Promocji i nie będą przetwarzane w innych celach, nie będziemy również ich używać do profilowania.
  • Dane osobowe przechowujemy wyłącznie na terenie EOG.
  • Twoje Dane osobowe zostaną usunięte niezwłocznie po upływie pełnych sześciu miesięcy od chwili zakończenia Promocji lub po wygaśnięciu obowiązku ich przechowywania określonego przez organy państwowe.
  • Twoje dane osobowe gromadzone i przetwarzane są zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r) oraz ustawą z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U.2017. poz. 1219 t.j.).
  • Pamiętaj, że masz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych.
Przejdź do serwisu

1. Ile kosztuje dostawa?

Dostaw dokonujemy za pośrednictwem kuriera DPD.

Cena, niezależnie od ilości, jest stała. Wynosi 15,01 PLN

W przypadku przesyłki pobraniowej, cena wynosi 25 PLN

2. Jak mogę zapłacić za zamówienie?

W chwili obecnej płatności za zamówienie można dokonać tylko poprzez przelew na konto:

CitiBank 95 1030 0019 0109 8503 3002 3361

Elska sp. z o.o.

ul. Młyńska 3A

83-010 Straszyn

Wkrótce uruchomimy również dużo łatwiejszą formę, czyli płatności internetowe.

3. Ile trwa realizacja zamówienia?

Wszystkie produkty wystawione w sklepie posiadamy na stanie, dlatego realizacja zamówienia następuje natychmiast.

Zazwyczaj wysyłka zajmuje 1 do 3 dni roboczych.

Bardzo zależy nam abyście swoje rzeczy dostali w najkrótszym możliwym czasie.

4. Jak mogę zwrócić towar?

Wszystkie informacje odnośnie zwrotów i reklamacji znajdziesz TUTAJ

A TUTAJ możesz pobrać formularz zwrotu

5. Czy istnieje możliwość odbioru osobistego?

Aktualnie nie możemy zaoferować odbioru osobistego, gdyż nie mamy możliwości potwierdzenia na 100% w którym z naszych sklepów znajduje się towar.

Jeśli jednak bardzo zależy Ci na odbiorze osobistym, skontaktuj się z nami telefonicznie tel. 883 422 382 lub tel. 883 202 322 albo mailowo: sklep@elska.pl, postaramy się Ci pomóc i zorganizować taki odbiór w jednym z naszych sklepów :)